وبلا گ رسمی پیام قائدی

ارائه موزیک راک

وبلا گ رسمی پیام قائدی

ارائه موزیک راک

آهنگ شباهنگ اثر جدیدی از من

سلام به دوستان خوبم من اهنگ جدیدمو تموم کردم و واسه دانلود شما تو وبلاگم میزارم.اسم این اهنگ شباهنگ هست سبک این اهنگ راک و شاعر و اهنگ ساز و تنظیم کنندش  و نوازنده گیتار الکتریک خودم هستم موضوع آهنگ ضد جنگ هستش و لطفا راجب کار نظر بدین.مرسی

 

توجه لینک دانلود تو قسمت پیوند ها قرار دارد

نظرات 3 + ارسال نظر
هستی سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:39 ب.ظ

اهنگ خیلی بدی بود شما اصلا استعداد ندارین متاسفم

مرسی از نظرتون

mina چهارشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:04 ب.ظ http://raha2khi.blogfa.com

هستی خانم سلیقه ی هرکسی متفاوته.اتفاقا من این اهنگ اقا پیامو خیلیی دوس دارم و به نطرم خوب از اب دراومده.اوهوم قشنگه استاد.اااااااااااافرین!!!!!!!!!!
استعدادتونم بالاست.ههههههههه
مرسی

سارا پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ق.ظ

shoaare ma ke tanhaeem hamin sheere shabahang ast

ghashange azizam mer30

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد