وبلا گ رسمی پیام قائدی

ارائه موزیک راک

وبلا گ رسمی پیام قائدی

ارائه موزیک راک

معرفی

سلام به دوستان من پیام هستم از این که وبلاگ منو بازدید میکنین ممنون.من موزیسین سبک راک هستم تو این وبلاگ اهنگامو میزارم واسه دانلود لطفا گوش کنید و نظر بدین.ممنون


نظرات 3 + ارسال نظر
رضا از لندن پنج‌شنبه 26 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:07 ق.ظ

عالی بود دانلود کردم

پدرام از بندر جمعه 27 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:59 ق.ظ

سلام اقا پیام من ادرس وبلاگتو از توی روم برداشتم کارت خوب خیلی خوب هست عالیه اما سعی نکن گام بالا بخونی.در هر صورت خوب بود

غزل شنبه 15 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:20 ق.ظ

سلام . آهنگ رو دانلود کردم . زیبا بود اما احساس می کنم صدای موزیک نسبت به صدای خودتون بالاتر بود . در مجموع زیبا بود . آرزو می کنم کارهای خوب شما رو از این وبلاگ گوش کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد